Kiedy masz stronę internetową, już bardzo niewiele dzieli cię od odniesienia sukcesu w sieci, czyli od popularności i korzyściach płynących z twojej strony internetowej. Może to być sklep internetowy, może to być serwis naukowy, a może to również być zwykła strona internetowa informująca o usługach bądź produktach, które sprzedajemy, może to być również prywatna strona internetowa o nas.

Nie zależnie od tego jaka będzie tematyka naszej strony, aby zdobyła ona zamierzoną popularność musi znaleźć się dość wysoko w wyszukiwarce internetowej google, a co za tym idzie musi jej link znaleźć się w kilkudziesięciu, jak nie kilkuset serwisach z katalogami stron www. Umieszczanie linków w serwisach z katalogami stron www nazywa się pozycjonowaniem i zapewne każdy kiedyś słyszał o takim pojęciu w Internecie.

Dla niewtajemniczonych zapraszam na fora internetowe dla początkujących, na których pojęcie to jest szeroko opisane i wyjaśnione. Zanim zatem osiągniemy wymarzony sukces w popularnym i słynnym dziś Internecie, musimy swoją stronę internetową odpowiednio wypromować poprzez prawidłowe pozycjonowanie, czyli poprzez dodawanie linków naszej strony do tematycznych serwisów z katalogami stron www.