W okresie jesienno zimowy z dużym trudem udaje się nam zachować odporność. Aby było to możliwe konieczny jest szereg działań, który zmniejszy prawdopodobieństwo infekcji i przeziębienia.

W tym  artykule przedstawimy kilka sposobów domowych i aptecznych na poprawienie swojej odporności i przeczekanie bezpiecznie okresu jesienno zimowego.

Odporność na własną rękę

Aby poprawić naszą odporność powinniśmy zadbać o odpowiedni ruch. Siedzący tryb życia i brak aktywności sprawia, że nasz organizm jest bardziej podatny na wirusy i bakterie.  Wystarczy kilkadziesiąt minut dziennie, aby nasz organizm zregenerował się i wzmocnił, a także polepszył pracę serca i innych narządów.

Bardzo istotna jest odpowiednia dieta. Brak czasu, pośpiesz sprawia, że nie mamy czasu zjeść dobrego i zdrowego posiłku w domu, a jedynie skupiamy się na jak najszybszym i niekontrolowanym zaspokojeniu głodu. Sprawia to, że  w  naszym organizmie zostają różnego rodzaju substancje i elementy, które pogarszają ogólną odporność i wydajność organizmu.

Nadmiar stresu również może sprawić, że nasz organizm będzie gorzej pracował, a w konsekwencji również nasza odporność ulegnie pogorszeniu, dlatego unikanie stresu jest doskonałym rozwiązaniem na tego typu sytuacje.

Odporność wspomagana

Oprócz wspomnianych metod warto jest również skorzystać z dodatkowego wspomagania dostępnego do zakupu w aptekach. Suplementy diety i wyroby medyczne zawierające dodatkowe składniki wspomagające możemy kupić w każdej aptece. Przykładem interesującego produktu z apteki jest http://www.nowafarmacja.pl/mollers-tran-norweski-50-aromat-cytrynowy-250ml . Jest to produktu który zawiera naturalne składniki wspomagające organizm, poprawiający wzrok i wzmacniający stawy i kości.

Warto go kupić do domowej apteczki i stosować regularnie ponieważ doskonale sprawdza się jak produkt na poprawę odporności organizmu.

Również inne produkty wzmacniające odporność są dostępne w aptekach. Suplementy diety uzupełniające witaminy i minerały doskonale sprawdzą się u osób, które odczuwają ich niedobór.